Élet egy többemberes babával :)

Azért kezdtem el blogot írni, mert szeretném megosztani hasonló helyzetben lévő vagy épp ellenkezőleg, teljesen más cipőben járó szülőkkel, milyen is az élet egy nyűgös, sírós, érzékeny kisbabával. Rengeteg gondolat forog a fejemben nap mint nap: azok a dolgok, amik történnek velünk, a nehézségek egy ilyen babával, hogy mennyit változunk, hogy mások mit gondolnak rólunk, és még sorolhatnám. Hátha tudok egy kis biztatást adni azoknak, akik épp ki vannak merülve vagy el vannak keseredve.

Friss topikok

Linkblog

Nem így képzeltem

2010.12.13. 15:59 - krisztike83

Amikor egy nő első kisbabáját várja és még nem tudja mire vállalkozott, teljesen más elképzelései vannak az anyaságról, a kisbabákról. Még akkor is, ha már látott a környezetében ezt-azt. Én legalábbis nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz. És ez most függetlenül attól, hogy többemberes babája van az embernek vagy nem. Persze így még nagyobb a kontraszt az elvárások és a valóság között. Nem túl sokat töprengtem azon, milyen is lesz az élet a babával, és amikor mégis, valahogy mindig csak az ugrott be, hogy lesz egy édes kis csomag, akit szeretgetek, ölelgetek, simogatok, aki illatozik, aki mosolyog, gőgicsél. Sosem gondoltam arra, hogy ez a baba bizony sírni is fog és nem mindig könnyű megnyugtatni. Hogy a hasfájás meg a fogzás ennyi nyűgösséggel jár. Hogy bizony az első hónapokban rengeteget fogok szoptatni és a saját igényeim mindig a baba igényei mögé szorulnak. Hogy mindig ő lesz az első, a második, a harmadik és csak utána jövünk mi apával.

És azt sem tudtam elképzelni, hogy valami ilyen könnyű: hogy ilyen könnyű mindennél jobban szeretni valakit. Ez egy teljesen új érzés. Nem hasonlítható össze pl azzal, ahogy szeretjük a párunkat, szüleinket, stb. Így csak a gyermekedet tudod szeretni. El sem tudjuk képzelni, milyen ez, amíg meg nem tapasztaljuk.

Nem gondoltam, hogy az anyaság ennyi boldogsággal jár - a nehézségek ellenére is -.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tobbemberesbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr582513286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása