Élet egy többemberes babával :)

Azért kezdtem el blogot írni, mert szeretném megosztani hasonló helyzetben lévő vagy épp ellenkezőleg, teljesen más cipőben járó szülőkkel, milyen is az élet egy nyűgös, sírós, érzékeny kisbabával. Rengeteg gondolat forog a fejemben nap mint nap: azok a dolgok, amik történnek velünk, a nehézségek egy ilyen babával, hogy mennyit változunk, hogy mások mit gondolnak rólunk, és még sorolhatnám. Hátha tudok egy kis biztatást adni azoknak, akik épp ki vannak merülve vagy el vannak keseredve.

Friss topikok

Linkblog

Babakocsi

2010.12.13. 15:59 - krisztike83

Igen, nálunk többemberes babák szüleinél ez is egy külön téma...és persze nem a babakocsi típusokról és márkákról zengünk ódákat. Annál inkább arról, hogyan szokta meg - vagy nem szokta meg - picinyünk ezt a 4 kerekű (vagy 3 :-)) csodajárgányt.

Már többször említettem, hogy a nyűgös babáknak iszonyú nagy igényük a testközelség. És mivel ahhoz, hogy babakocsizzunk, le kell őket tennünk, hát ez természetesen nem tetszést vált ki porontyunkból=sírás.

Már az első alkalmakkor éreztem, hogy nekünk ez sem való. De elszántan vittem ki nap mint nap üvöltő csecsemőmet. Valahogy a gyors mozgás vagy rázkódás azonban mindig elaltatta a Drágámat. Sokszor tényleg rallyztam a babakocsival és rendesen megizzadtam, mire hazaértünk. De legalább aludt egy jót.

Olyan is előfordult, hogy akkora cirkuszba kezdett a Lelkem, hogy muszáj voltam kivenni és hazáig cipelni, magam előtt tolva közlekedő eszközünket.

És persze valamiért mindig olyan anyukákkal találkoztam szembe, akik békésen tologatták a békésen alvó vagy nézelődő babájukat.

Úgy gondoltam, ha már ültetni tudom Csengét, talán jobban fogja élvezni a dolgot. És valóban akkor tört meg a jég. Még nem tudott ülni, de kb 5 hós korában egy vagyont költöttünk egy olyan babakocsira, amiben félig ülő-félig fekvő helyzetben el lehet helyezni a babát, magyarul olyan a kialakítása, mint mondjuk egy autósülésnek. Innentől nem volt sírás, és azóta is jókat alszik benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://tobbemberesbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr502513284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása